surah

Listen to Quran

Ahad, 26 Mei 2013

nset android rm19...

hahaha baca tajuk pun mcm xpercaya kan tp realiti laa ni
  sabtu aku p jomheboh putrajaya sebab ingat nak beli nset kat digi alcatel tp tiba2 hati kata p maxis je lah
rupanya nset kat maxis ok skit jd aku beli je lah... harga nset rm19 aku topup rm30 pastu aku beli no special skit rm10 jd total rm59 nak kata xbebaloi apa nak kisah janji nset aku ada topup walaupun murah
nset yg dibeli adalah ZTE v793 tgk spec kat laman web boleh laa tahan menarik untuk nset murah

ok laa kot.........

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. beli masa karnival belia jom heboh hari tu......

      Padam
  2. ok tak pon ni? ada problem x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. buat masa skang ok jeee touchscreen pun xmacam clone china sedap jeee........... cuma memori dalaman dia kecik tp leh pakai kad sd 16gb, klu berani 32gb pun bleh masuk

      Padam