surah

Listen to Quran

Rabu, 18 Januari 2012

Pantang........... setiap manusia memlikinya

Dah lama tak update blog ni..... hari ni saja nak bercerita sikit berkenaan pantang. setiap manusia ada pantang nya. pantang ini dimaksudkan benda yang tak disukai atau tidak boleh oleh seseorang yang mungkin ia ada kaitan mistik atau pekara yang tak boleh dilakukan mahu pun dilihat contoh ( ambil aku punya pantang laaa ).
aku tak boleh bau bunga melur klu aku bau aku sesak nafas ngan pening ( tak tau sebab ), bab makan pulak aku pantang dengan makanan yang tak boleh dimakan penghidap penyakit G6PD contoh halia mentah ngan kacang parang klu makan boleh membawa maut...........persekitaran sekeliling pula aku amat pantang jika kawasan yang bersih dikotorkan tapi peliknya aku akan lawan mengotorkannya lagi ( ni aku rasa perbuatan aku yang teruk hahahha ) dan didalam persahabatan pula aku amat pantang jika seseorang itu jenis nak menang jeee (bukan maksud aku tak nak mengalah tetapi kita kena fikir hebat sangat ke kita ramai lagi hebat dan jenis mcm ni ramai yang menipu ) aku suka berkawan jenis yang serdehana, sempoi, releks dan paling aku pantang , benci dan rasa keji jika seseorang memainkan pekara berkaitan agama.... woooo agak2 laa hidup xseberapa dosa dah bnyk agama plak nak dimainkan. 
 Jangan jadi cerita P ramlee dalam tajuk ibu mertua ku............. PANTANG NENEK MOYANG AKU KAWIN DENGAN AHLI MUZIK heheheheheh

1 ulasan:

  1. pantan acik..pantang tengOk makanan..lapOOOO....huhuhuhu

    BalasPadam