surah

Listen to Quran

Khamis, 12 Jun 2014

sukan kementerian kewangan 7/6/2014 ( tarik tali )

Asalamualaikum dan salam sejahtera lama sudah aku tidak menaip selepas menjadi suami ni....
  munkin kerana ada sifat malas dan perut aku pun makin kedepan hahahahahah..( takpa nanti aku kurang makan bnyk2 baru kau taw ) ni nak letak aktiviti sukan kementerian yang berlangsung hari tu... tapi gambar sukan tarik tali je lah yeee ( sebab aku masuk aku up  )  kekuatan seorang badang yang lemau dah ni traning sehari jeeeeee ( mana nak kuat traning pun xsampai sejam ) malas nak ngomel ni tgk gambar yang diambil oleh PA aku ( puan besar ) tapi gambar dia tak da sebab dia blekang kamera hahahahahaha

sampai-sampai dah kena panaskan badan


salam sebelum lawan


peraturan yang susah untuk tahun ini




team lelaki semua serabai dah ni

jadi lah no 3

poyo mcm juara hahahahah

team lelaki dan perempuan


ok lah ni jeee yg nak aku citer hari ni esok-esok aku tak taw lagi bila nak update.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan