surah

Listen to Quran

Isnin, 9 Mei 2011

Biarlah diri ku.....................

selepas kemalangan pada hari Jumaat 29/04/11 macam-macam pekara menimpa atas diri aku.
 tapi apakan daya aku kena teruskan hidup walaupun keadaan aku amat tertekan 
kadang-kadang rasa boleh gila dengan semua dugaan yang aku hadapi sekarang, pertama aku tertekan dengan motor aku yang hancus yang memerlukan modal yang memeritkan bagi aku seorang PEKERJA SAMBILAN KERAJAAN, kedua motor ulang-alik aku pergi mencari rezeki pula buat hal bunyi macam orang bertukang aku harapkan tidak lah membebankan aku buat sementara ini sebab tak ada bajet dan yang paling aku fikirkan adalah kesihatan aku, yelah sejak dua menjak aku selepas jatuh aku sakit badan, pegelengan kaki sebelah kanan tidak kuat untuk berdiri pinggang aku kerap sakit dan penglihatan mata sebelah kiri aku makin kabur,
  tapi aku redha sahaja walaupun aku ni ada mempunyai perasaan sesuatu yang tidak puas hati dalam kehidupan sekarang, sebab aku manusia biasa yang bukan baik dari yang baik pernah ada didunia aku cuma mengharap dosa aku dimaafkan didalam hidup ini dan jika hidup aku ini boleh membahgiakan keluarga aku. aku tidak kisah dan aku harap ia diteruskan kerana biar lah hidupku ini dapat mebahgiakan keluarga dan rakan-rakan aku walaupun aku bersedih...................................... kerana aku merasakan aku tiada sumbangan lain selain cuba mengembirakan orang lain dan kepada yang tidak gembira aku pohon maaf dan kepada yang rasa pernah besalah dengan aku, aku maafkan semua.............. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan