surah

Listen to Quran

Ahad, 22 Mei 2011

Bila dekat gaduh bila jauh sebut-sebut.......................( adik-beradik )

Salam isnin yang tak masyuk kering kontang skang tapi ape bleh buat dah nasib badan macam2 menimpa
  aku hari ni bukan nak cerita pasal apa, cuma nak mengambarkan perasaan adik2 aku yang bila
angah dia dapat sambung belajardi UITM , dulu masa dekat rumah aku ingat kerap begaduh ada sahaja yang tak kena gurau2 gaduh, kacau sikit gaduh boleh dikirakan banyak lah adik-adik aku gaduh..
  sekarang kesian pulak aku tengok adik aku selalu sebut pasal angah dia mungkin rindu ataupun sunyi.
sebab tak ada kawan nak gaduh kot hahahahah tapi ape2 pun aku harap dia belajar la betul-betul jangan jadi 
macam aku abang yang haprak heheheh pe sumbangan pada keluarga pun tak ada kot. tu semua aku tak kisahlah janji hidup adik2 aku terjamin masa hadapan aku pun rasa sunyi gak sebab dulu pagi2 aku mesti marah dia sebab lambat pergi sekolah. air dicincang tak kan putus walau pun apa terjadi bersatu juga

kalau adik aku baca ingat pesan ni ............belajar bukan untuk orang lain tapi untuk masa depan sendiri keluarga hanya membantu tak minta balasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan