surah

Listen to Quran

Rabu, 27 Julai 2011

Keinginan menambah kesedihan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kenapalah pekara ini terjadi apa yang aku inginkan tak dapat lagi.
  Aku nak kawin,aku nak berkereta dan nak jadi seorang yang berguna, paling penting dalam
banyak pekara MLM jgn masuk campur dalam hidup aku. korang nak menipu untuk kaya silakan tapi jangan dengan aku. Skang aku serabut sebab aku ni bila laa nak kawin, duit nak save bukannya senang gaji xlah besar
mak bapak aku bukan orang kaya, dan aku pun xnak  kawin orang tua aku bayarkan? orang tua aku kawin pun simpan duit sendiri tp lambat laa kawin umur 30 baru kawin. klu posisi aku plak aku ni anak sulung lelaki, adik2 semua blaja, bapak aku dah pencen agak2 lepas ke adik aku nak blaja? jadi aku laaa yang kena. tapi xpa lah aku sedar diri aku ni sapa. dan kepada yang tak memahami senang jer nak diberitahu................

hidup senang susah seseorang kita tak kan tahu sbb dia bukan diri kita dan kita tak tanggung dan sama juga tiada siapa paham diri kita klu dia bukan diri kita hanya kita sahaja memahami

mungkin hanya mimpi  :(

3 ulasan: