surah

Listen to Quran

Isnin, 14 Mei 2012

Telepon baru aku.............

Dah lama aku mengidam nset touchscreen baru tahun ni aku dapat........tapi nampaknye bulan ni duit keras skit laa kena jimat2.. nset baru ni satu je masalah bagi aku sbb aku tak tahu guna lg huhuhuh.........tp xpelah aku belajar dulu nanti mesti terer lah  aku beli nset  Sony Ericsson live walkman tp ada juga kata nset ni dipanggil xperia live...tp pe2 pun aku hepy lah dpt guna cuma belum khatam lg pasal android..........

ni lah model nset aku

5 ulasan:

  1. bole la pinjam satttt...hehehehehe

    BalasPadam
  2. xda laaa untung sgt.........
    achik mana bleh pinjam org punya

    BalasPadam
  3. kedekOt..nk gOdek2 kOt2 ader gambO seseOrang..hahahha...sape yerk??uhuhuhuhu

    BalasPadam
  4. gambor sape chik...............jgn buat skandal2

    BalasPadam