surah

Listen to Quran

Rabu, 4 Julai 2012

suka2 di tasik putrajaya......

salam semua dah lama tak jengah blog ni dah behabuk besawang dan mcm2 lagi lah hari baru nak upload apa yg aku buat masa cuti hari tu walaupun aku kerja putrajaya tp bukan semua tempat aku jelajah jd aku bawak adik aku Helmi utk teman aku bejalan ye lah xda sapa yg sudi nak jalan besamakan jd aku bwak laa dia. mula2 xde pun perancangan nak p mana tiba2 nak p solat kat masjid putra bawak dia jd on lah p sana jumpa seseorang kat sana yg kerja kat putrajaya crusie jd dapat tiket nak crusie dan nak bnyk lg lah bawah ni sedikit gambar tatapan dar nst aku heheheheheh

adik aku yg kurang pandai possing hehehehehe
gambar aku dan adik aku
macam model adik aku ni hahahahah
gambar kenangan bersama kapten heheh mcm nak p australia plak
belumba sampai hujung taw heheheh
akhirnya tumpas sbb tebabas tu laa soh diet taknak
aku rasa cukuplah gambar bnyk ni sbb ada lg gambar tp rasa kang melimpah2 gambar heheheheh
terima kasih sharimah belanja : )

2 ulasan:

  1. best dapat g jenjalan eh...sharimah???cam kenal jerk..huhuhuhu

    BalasPadam