surah

Listen to Quran

Isnin, 17 September 2012

Majlis khawin saudara ku......

Pada 15/9/2012 saudara aku telah melangsungkan perkhawinan di IPOH jd aku pun p kesana untuk memeriahkan majlis dan menjadi videoman untuk majlis perkhawinan saudara aku walaupun letih, panas tp puas hati sebab semua bejalan lancar tapi dlm aku sibuk menjadi videoman ni aku telupa plak nak jd cameraman utk nsett aku letakkan dalam blog ni tp adik aku pegang nset aku ni jd dia pun tangkap gambar aku plak lebih... gambar pengantin xda jd nak syok2 nak letak gak gambar aku lah
hehehehehhe
ni bukan pengatin yeee ( bujang lagi )

pelamin yang indah disinggah sana ( teringin gak ni )


adik2 aku ngan sedara aku
ni yg terbaik tua wat kerja muda relek saje

letih rest duduk jap

possing jap

beta merenung masa hadapan dapat tak beta khawin hahahahahah
rasanya setakat ni cukuplah kang letak bnyk2 pun bukan ramai nak tengok pun
pe2 pun sebenarnya ada sambungan malam bbq plak tp tgk laa klu rajin ada laa di up di blog ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan