surah

Listen to Quran

Khamis, 25 September 2014

honeymoon di terengganu... sambil kenal keluarga belah isteri...

asalamualaikum... walaupun lewat sangat update tapi tak kisahkan
  bz skit bulan ni nak tahu kenapa... nanti la aku tulis... panjang ceritanya nak pendekaan pun tak boleh hahahaha bebalik pada kisah aku ni ... ni kira kali pertama aku p terengganu dan tido di sana selalunya klu pergi pun lalu jee...tengok-tengok balik hahahahah nak cerita panjang pun mesti bosan tengok lah gambar yang aku letak sikit sebab bnyk sgt letak jemu kang nak baca dan lagi 1 kapsyen aku tak tahu nak letak apa sebab aku taingat nama mak sedara isteri aku ..... hahahahahha
hari pertama sampai apa lg sotong celup tepung laaa








sebenarnya banyak lagi tempat aku pergi tapi malas nak buat slot2 macam samarinda gambar ni je aku letak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan