surah

Listen to Quran

Khamis, 25 September 2014

port dickson mengidam goreng pisang naik motor buruk...... memisang aku...

Ni lagi satu cerita menarik sejak dua menjak bini aku ni kerap benda teringin ada hari tu nak pergi port dickson nak jalan-jalan tapi oleh kerana ada beberapa pekara tak dapat laa nak pergi tapi sekali dapat pergi banyak benda teringin sampai meleleh air liur maybe pasal pembawakan baby dalm perut tuu... ( baby dalam perut tu aku panggil aby nyut2 setiap kali nak apa2 nyut2 je dalam perut mak dia tu heheheh ) ni gambar masa pergi sana gambar goreng pisang jangan tanya tak sempat nak sejuk dah setel..... hahahahah apa pun syukur laa naik motor buruk pun sampai pergi dan balik

kuda tunggangan ku ni je mampu tapi sampai gak....
ramai orang kat teluk kemang ni hari cuti
pantai portdickson air xcanti sangat
suami isteri selfie......
orang yang paling happy



1 ulasan:

  1. nk peknen?/alhamdulillah......jage diri tau....

    BalasPadam