surah

Listen to Quran

Khamis, 27 Januari 2011

Mengulit kenangan zaman persekolahan

Bila terkenang rasa macam semalam baru tinggalkan alam persekolahan
  tapi rupanya dah hampir 10 tahun aku tinggal kan, kadang-kadang teringat masa tu.
banyak pengalaman yang ada, ya lah aku ni bukan Nya jenis orang yang baik sangat dekat sekolah, aku ni
kategori nakal tapi masih lagi hormat cikgu tak macam sekarang cikgu pun kena belasah dengan anak murid.
  aku ni masa dekat sekolah memang jenis seronok je tak fikir lain tapi dalam prinsip aku masa dari darjah 1
sampai form 5 walaupun main-main dalam sekolah kerja sekolah kena disiapkan tak kira salah ke tak itu lain  cerita janji siap cikgu tak marah hehehehe.dan aku bangga dengan orang tua aku yang telah pesan kepada  cikgu-cikgu aku jika aku salah cikgu pukul lah dia. WAA masa tu bila fikir masak la aku ni sebab aku nakal tapi
rupa benda ini mengajar aku hormat pada cikgu dan tak diketegorikan jahat dalam sekolah.
 tapi menyesal pun ada belajar tak betul-betul jadi kerja pon tak seberapa cukup-cukup untuk hidup
tapi pernah gak miss. aku mengharap kan kepada semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar aku maafkan aku,
jika aku ada salah dan silap...................

p/s: aku mintak maaf sebab ada cikgu yang aku tak sempat jumpa masa last sekolah 

lambang lencana sekolah aku dan tarikh aku bersekolah disana

SEKOLAH REN. KEB BANGSAR 1993-1998
SEKOLAH MEN. KEB. SRI PANTAI DARI 1999-2003

  SEMUA ADALAH KENANGAN KU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan