surah

Listen to Quran

Khamis, 25 Ogos 2011

Kg Kerinchi dalam kenangan ................: (

Hari ni 26/08/2011 genap 10 tahun tragedi pahit yang belaku semasa aku sekolah lagi.
 iaitu rumah yang aku telah dilahir dan aku membesar terbakar. sedih rasanya mengenangkan peristiwa itu
nak menangis pun ada, walaupun aku tinggal kawasan setinggan dulu aku rasa masyarakat dekat sana lebih elok dari tempat aku tinggal skang, luluh hati aku mengenangkan apa yang terjadi, rasa bagaikan semangat aku patah masa itu, banyak juga lah barang yang tidak dapat diselamatkan tapi apa2 pun aku bersyukur semua ahli keluarga aku selamat. tp bagi aku skang pekara yang terjadi tetap akan terjadi dan kena terus kan pekara yang depan

                       Dalam kenangan kg kerinchi : (


Dulu kawasan yang nampak seperti hutan itulah kawasan rumah aku dan jalan raya ini tempat aku dan kawan2 main
Kawasan flat tempat bermain selepas mengaji dulu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan