surah

Listen to Quran

Ahad, 21 Ogos 2011

Sesaat tidak lewat, Sesaat tidak akan awal.........................

Pada 18/08/2011 aku menerima kejutan bahawa perginya pakcik aku selamanya dari dunia ini.
sedih rasanya, sayu sedangkan memikirkan hari raya bakal tiba tak lama lagi tapi ALLAH lebih
menyayanginya. yang tidak aku sangka adalah pergi nya adalah amat mengejut hari isnin masuk hospital kerana pengsan selepas sedar 2 hari kemudian dia penat dan terus meninggal pada hari khamis, apa2 pun ia adalah ketentuan ajal dan maut semua ketentuan dari tuhan, ia telah tetapkan tidak akan lewat sesaat dan tidak pula akan awal sesaat cuma kita sahaja tidak tahu tarikhnya......dan bila aku fikirkan kembali arwah nenek sebelah mak aku juga meninggal sehari sebelum raya, sebelah bapa aku juga pada bulan puasa..............ku mengharapkan mereka semua diberkati dan dimasukan kegolongan yang baik dan memasuki syurga.........AL_FATIHAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan