surah

Listen to Quran

Rabu, 26 Oktober 2011

Kerja diutamakan dan aktiviti lakukan masa terlapang?

Dalam hidup ini kerja mestilah diutamakan kerana kerja adalah sumber rezki kita nak makan nak beli barang dan macam2 lagi berkaitan duit tapi satu pekara yang aku tengok aktiviti dilebih kan kerja ala kadar duit nak lebih fuhhhhh............ gemok laaa, jika kita nak buat kerja buat dulu sampai habis lepas tu nak pergi mana pun tak kisah. takda sape pun bleh nak sound klu kena sound pun leh jawab xde goyang punya dan klu kerja berkumpulan pk kan kawan2 lain jgn pk diri sendiri jeeee. klu ni terjadi kat kumpulan aku laa dah lama kene terajang. nasib laa kumpulan aku ni baik2 tapi pe2 pun tunggu......................... kita tgk apa akan terjadi aku skang nak jadi penonton jeee untuk kumpulan lain mesti akan jadi satu pekara punya tak caya ikut lah. tadi aku ada ckp kat sorg ko tak payah laa ot ko nak buat aktiviti, muka marah mcm tak puas hati......xpe lah marah nanti kumpulan ko bersuara padan muka ko hahahahahah rasanya tiada pulang ke pangkal jalan...............

6 ulasan:

  1. kita last dah bulan ni...bye bye apis...nak kena buang da..

    BalasPadam
  2. hargai la selagi ada ot untuk yg berkenaan

    BalasPadam
  3. sabar laaa ada kebaikan pada mereka yang baik ada balasan pada mereka yang buat mcm tu

    BalasPadam
  4. kite pOn tunggu mase jer......:(

    BalasPadam
  5. mase pe chik mase kawin ke hahahahaha
    niza bulan depan ko ot lg laaaa

    BalasPadam
  6. weh..mse kene buang la..hhhihihi

    BalasPadam