surah

Listen to Quran

Isnin, 7 November 2011

Insaf laaa NABI tak mengaku umat nanti.............

Sejak dua menjak ni kecoh sgt pasal sex bebas dan songsang ni............ dan paling hangat skang siap nak buat perhimpunan plak.............. uyoooo rosak sungguh akhlak manusia skang nasib laa batal. tp aku rasa manusia jenis ni buat gak tapi tempat lain dan tersorok. aku kadang2 pelik kenapa pekara ini terjadi? syok sgt ke buat sex songsang ni sedangkan binatang pun xbuat inikan manusia ada akal dan fikiran. klu agama lain tu aku tak paham laa pemahaman dorang pasal sex songsang ni tapi bagi aku agama islam pekara ini dosa besar tuuu NABI tak mengaku umat. pk laa wahai manusia yang terjerumus dengan pekara ini apa faedah yang anda dapat? kepuasan sementara........ atau saja2 nak test neraka hahahahah ( mana ada test2 neraka masuk je klu buat dosa ) pada lelaki yang jadi gay tak ke gila lubang taik ko rodok kotor tu siot, cer test amik taik tu selet kat hidung mesti best kan hahahahah, lagi satu tak ke gila nak lawan pendang ke hahahah jd pada sapa yang gay tu insaf laaaa, kepada lesbian plak pempuan dengan pempuan ni pun musykil pe yang dorang buat cuci mencuci je ke atau pakai sayur2 sayuran ni semua gila DAN BAGI AKU PALING GILA PENGANJUR PERHIMPUNAN TERSEBUT ada ke patut ko bleh kata untuk hak golongan tersebut sebagai hak asasi manusia  pk laa manusia normal tak da sebegitu rupa dan dalam agama mana pun aku rasa xde hak untuk mcm tu, tu ketegori hak luar tabie yang bodoh blajar je tinggi sampai jadi peguam tp bangang belori-lori dan pada golongan gay atau lesbian klu laa nak ada hak kawin sejenis pk laa mcm mana ko nak dapat anak? pakai sperm pe ? kuda...... pakai telur ape? ayam hahahah bodoh laa wei dan klu yang kata ambil anak angkat waaaa ni perosak peringkat awal jadinya..................mungkin pe yang aku tulis ni ada kelucahan dan kekasaran tapi kalau sapa2 sedar tu pulang lah kepangkal jalan SI BODOH YANG MENGANJURKAN PERHIMPUNAN SEBEGITU SEBENARNYA ADALAH UNTUK MELUCUTKAN NEGARA MALAYSIA SEBAGAI AGAMA RASMI ADALAH ISLAM.....................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan