surah

Listen to Quran

Ahad, 24 April 2011

kata-kata tanda dan kemalangan ...............

Hari jumaat lepas adalah titik hitam bagi aku kerana telibat dalam kemalangan.
  kemalangan yang menyebabkan aku dimasukan ke hospital. sakit jangan dikatalah hanya Allah sahaja 
yang tahu.
  kemalangan terjadi semasa aku hendak pergi kerja dekat Putrajaya. sepanjang perjalanan semua keadaan
elok sahaja tetapi di satu selekoh putrajaya yang menuju persint 2 rupanya ada minyak dijalan. aku yang mebawa motor dalam kelajuan 100-120km/j tidak dapat mengelak dan tayar depan aku mengelepar dan aku tidak dapat mengawalnya dan tayar belakang aku telah tegelincir.
  aku jatuh amat jauh dari masuk simpang hingga keluar dan motosikal ku hancur sebelah kanan.
tetapi aku bersyukur kerana aku selamat dan pakaian menungang aku dikirakan lengkap.
   tetapi selepas kemalangan aku terkenang sesuatu yang bagi aku selalu terjadi sebelum kemalangan 
antaranya sebelum hari kejadian aku bersungguh-sungguh nak lepak dengan kawan-kawan tetapi tak dibuat
dan aku ada hantar pesanan ringkas kepada kawan aku " esok aku takda lepak dah buat jangka lama "
  dan hari kemalangan aku bagai meningalkan semua keperluan aku seperti jam, cincin dan paling ketara 
minyak wangi pun aku tak pakai. semangat membawa moto kesayangan aku sahaja yang meluap dan bukan motor selalu aku pergi kerja.
  sekarang motor rosak nak kos baiki rm1000 pening nya........ handset pecah duit jugak tu.......
banyak betul nak guna duit gambar ada tapi dekat member kalau ada masa aku upload :( :( :( :(
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan