surah

Listen to Quran

Selasa, 5 April 2011

Tidur atau Membuta.....................

Setiap manusia yang hidup mesti akan tidur. tetapi ada juga yang selalu tidur....
  nak kata pelik tak la sebab dah biasa tengok :) aku pun suka tidur . tapi dalam banyak-banyak tidur la satu je aku marah tidur sambil menyusahkan orang.. macam mana orang yang tidur menyusahkan orang? bukan tidur bedengkur sebab itu aku tak kisah sangat mungkin dia letih atau berpenyakit. ini tidur masa kerja. 
  Hello sesiapa yang tidur bangun kalau datang kerja bukan datang nak tidur mata kena celik ini bukan hotel,
kalau nak tidur balik, dan aku pelik dan musykil kenapa orang yang bila tidur dekat pejabat bila ditanya kenapa tidur alasan mudah je sebab malam tak tidur keluar jalan-jalan, wahhh seronok betul alasan tu nanti bila dunia makin maju buat macam ini sahajalah sesiapa yang tak tidur malam pergi kerja waktu malam. sebab bila siang tak guna sesiapa yang tido siang datang kerja nanti tidur macam dah mati.
  Kalau alasan kerja malam agak-agak la jugak dengan masa kerja dipejabat supaya diri terurus dan sihat selalu
dan paling penting kalau kaki tidur jugak( itu pun kalau aku BOS mana-mana syarikat besar )nak tidur boleh kerja kasi habis dulu ini bukan kerja tak habis membuta suruh orang lain pula buat banyak gemuk gaji kau dapat aku dapat apa sekali-sekala tak apa kalau hari-hari bill gates pun boleh jadi mapiow hahahahaha

ok lah pada yang nak tidur selamat tidur tapi jangan lah tidur sampai tak ingat dunia kang tak bangun terus selama-lamanya dah ken buat kenduri meninggalkan dunia heheheheh dengan itu tidur elok-elok hidup sekejap takan nak penuh masa tidur sahaja................................
ngantuk sangat hahahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan