surah

Listen to Quran

Ahad, 10 April 2011

Sakit mata.................:(

HUH.................pening kepala aku,
  sakit mata... serabut tu tapi bukan sakit mata pasal apa ni semua punca main futsal hari jumaat lepas
main futsal macam main bola pandang rembat kuat-kuat akhirnya singgah dekat mata tak berpusing mata ke belakang dibuatnya,
   datang kerja kene pakai spek mata sebab tak boleh tgk cahaya terang keluar malam pun pakai spek
kadang-kadang rasa macam orang gila pun ada tap apa boleh buat nak baik kena la macam ni tapi aku bila pakai spek mata hitam ni satu je masalah rasa cepat ngantuk yelah pandangan kelam-kelam gelap mendung je mana tak ngantuk...ni pun kuyu mata aku menaip rasa nak tidur pejabat pulak sejuk dengan aircond waaa tambah ngantuk aku harap cepat la baik mata aku ni semoga senang kerja nak di buat.................

Ini mata ada kuasa hahahahahhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan