surah

Listen to Quran

Ahad, 13 Februari 2011

Kemaafan ku pohon bukan niat melukakan hati mu.........

walaupun hati ini berat melepaskan si dia tetapi apakan daya kehendak seseorang tidak boleh dipaksa
atau pun digesa kerana tiada tali pengikat antara kita...
  tetapi dalam pahit untuk menerima kenyataan, hidup perlu diteruskan dengan hati yang hampa 
bagaimana pun aku ingin ucapkan terima kasih atas segalanya yang telah diberi kerana aku tidak pernah menerima sebelum ini didalam hidup.
  dan aku ingin menyatakan aku meminta maaf kerana banyak menyusahkan hidup si dia dan aku tidak dapat menebus kesalahan. aku cuma ingin meminta izin semoga si dia membenarkan memori indah bersama dapat aku kenang kan kerana ia amat manis dah susah untuk dilupakan...
  paling penting berbahgialah selalu kerana aku tidak akan menganggu dengan bebelan, kata-kata menikam jiwa 
dan cemburu lagi kerana hati si dia sudah tawar terhadap aku.............
        MAAFKAN AKU

 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan