surah

Listen to Quran

Khamis, 10 Februari 2011

Sunyi dan sedih perasaanku......... : (

kenapa lah aku rasa sungguh sunyi dan sedih?
  bila aku terfikir kenapa pekara ini terjadi ini mungkin kerana untuk menebus kesalahan lampau atau pun
takdir yang menentukan? aku sungguh sunyi dan sedih, tetapi aku tak dapat nak luahkan kepada sesiapa kerana
bagi aku pekara yang terjadi tetap akan terjadi
  sekarang aku hidup ini umpama watak sampingan sahaja dalam hidup aku sendiri dalam dunia,
kerana sekarang aku sudah rasa makin jauh di tinggalkan dan tiada sesiapa mempeduli kan aku tetapi mujurlah aku masih bersyukur kerana masih ada lagi satu dua kawan yang boleh dikatakan sebagai kawan ketawa sahaja sanggup menemani aku walaupun aku tidak berkongsi masalah aku.
  aku sedih dengan diri aku sendiri kerana aku tidak pandai membahagiakan sesiapa. tiada kehidupan yang lapang bagi aku. dan paling yang aku sedih dan fikirkan adakah aku ini boleh menerima kasih sayang daripada sesiapa?

tetapi aku akan biarkan sunyi dan sedih menjadi dalam hidup aku dan janganlah perkara ini terjadi kepada orang-orang yang aku sayang.........................................KERANA IA AMAT MENYAKITKAN WALAUPUN LUARAN NAMPAK SEMPURNA : (
 
 
 

1 ulasan:

  1. sedih atau gembira adalah pilihan hati kita sendiri.....org lain xleh ubah apa2..tepuk dada..tnya hati...smpai bila kita nk bersedih utk org yg xsepatutnya....org yg dpt membahagiakan awk sudah tntu org yg xkn buat awk sedih

    BalasPadam