surah

Listen to Quran

Isnin, 21 Februari 2011

Manakah sinar harapan?????

mencari sinar harapan yang sudah kelam itulah perasaan aku sekarang
 tiada lagi gembira dalam diri aku cuma luaran sahaja gembira tetapi hanya untuk menyembunyikan kesedihan
daripada orang lain.nampaknya tiada lagi harapan ku untuk kembali padanya......
  sekarang aku cuma akan kembali kepada hidup biasa ku bersama memori bersama dahulu aku mengharapkan
dikau bahgia dengan sesiapa sahaja kerana aku tidaklah sebaik mana yang engkau anggapkan.. janganlah menanggis mengenangkan aku, anggaplah aku sudah tiada di muka bumi ini lagi biarkan aku pergi buat selama-lamanya, terima kasih kerana memberiku kasih sayang yang tidak pernah ku kecapi selama hidup aku dan aku meminta maaf jika aku bersalah kepada mu dari hujung rambut hingga hujung kaki. walaupun dihatiku masih lg mengharap tetapi nampaknya ia sekadar harapan.
 apa yang tinggal pada ku hanya luka dihati  yang tiada ubatnya, cuma satu sahaja nasalah bagiku adalah,
apa yang ingin ku katakan kepada kedua orang tua ku? adakah aku patut mendiamkan diri arggggggghh semua ini membuat aku boleh gila.. Hidup ini bagi ku tiada keadilan bagi aku sekarang aku sudah putus harapan sekarang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan