surah

Listen to Quran

Isnin, 28 Mac 2011

Kenapa sakit hati dengan moto AKU

Pagi-pagi hari siap-siap nak pergi kerja dengan hati yang lapang itu yang aku mahu hari-hari.
  tapi apa kan daya hidup aku ni ada sahaja manusia nak buat aku marah, rosak kan mood aku pagi-pagi
turun sahaja lif keluarkan kunci motor, tetapi sedih melanda motor aku tumbang, patah side miror, agak-agak siapalah beruk yang duduk atas motor buruk aku tu dah la sen sekarang kurang motor aku pula nak dijahanamkan
kan banyak lagi motor parking kat situ kenapa kau pilih motor aku..
  nasib lah motor aku pergi kerja kalaulah moto yang aku punya lagi satu motor mahu aku bercuti mengenang kan nasib dan duit kepada yang melakukannya aku tak maaf kan sampai mati kalau mati hidup balik pun tiada maaf bagi mu. kau dah aniyai aku sekarang dah berapa kali aku kena, sabar pun ada had kalau aku jahat aku santau baru tahu...........macam beruk
aku rasa ini yang duduk atas motor aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan